Μετά από 8 μήνες μη πραγματοποίησης πρακτικών εξετάσεων ξεκινούν σιγά-σιγά οι πρακτικές εξετάσεις υποψηφίων οδηγών σε όλη την Ελλάδα αλλά με τους όρους και τις επιθυμίες του κλάδου των εξεταστών οδήγησης οι οποίοι το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να μην «χάσουν» το επίδομα συμμετοχής στις πρακτικές εξετάσεις, ένα επίδομα που έχει καταργηθεί από την 1η Ιανουαρίου 2017, αλλά ακόμη χορηγείτε με ακόμη μία τελική ημερομηνία την 31η Οκτωβρίου 2019.

Για την ιστορία από 1/10/2018 έως και 5/3/2019 η αιτία που δεν πραγματοποιούνταν πρακτικές εξετάσεις ήταν η αποχή των εξεταστών και από 6/3/2019 έως και σήμερα είναι η αμέλεια των διευθύνσεων μεταφορών να εφαρμόσουν την νέα νομοθεσία να βρουν ή να διαμορφώσουν χώρους, να τοποθετήσουν συστήματα ασφαλείας στις θεωρητικές εξετάσεις και να πραγματοποιούν πρωινές πρακτικές εξετάσεις.

Σήμερα και ενώ έχουν διπλασιαστεί οι εξεταστές παρατηρούμε ότι ο προγραμματισμός πρακτικών εξετάσεων πραγματοποιείτε με το «σταγονόμετρο» αφού οι εξεταστές έχουν το μαχαίρι και το καρπούζι.

Δείτε την ανακοίνωση υπηρεσίας μεταφορών

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ         ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Θεσσαλονίκη, 21  Ιουνίου 2019

Δ/ΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Από τη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Ανατολικής Θεσσαλονίκης, ανακοινώνεται ότι ο προγραμματισμός των πρακτικών εξετάσεων δικύκλων νέων υποψηφίων οδηγών θα ξεκινήσει από την Πέμπτη 27 Ιουνίου, με δύο πρωινές επιτροπές των δεκατεσσάρων ατόμων, και θα συνεχιστεί με τον ίδιο αριθμό επιτροπών κάθε Πέμπτη όλο τον Ιούλιο ήτοι: 04.06.19 / 11.06.19 /18.06.19 και τέλος 25.06.2019.

Παρακαλούνται οι σχολές, που έχουν την δυνατότητα πρακτικής εκπαίδευσης και εξέτασης των υποψηφίων οδηγών στην συγκεκριμένη κατηγορία, να προσκομίσουν τα δελτία των υποψηφίων από την Δευτέρα 24/06 και  με την προϋπόθεση :

Τρία (3) δελτία ανά Σχολή τα οποία θα συνοδεύονται με Ασφαλιστήριο συμβόλαιο όπως προβλέπεται απο την κείμενη νομοθεσία Ν.4599/2019    (σύμφωνα με το υπόδειγμα που σας αποστείλαμε) για τον υποψήφιο οδηγό ή το δίκυκλο .

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Ο χώρος της αφετηρίας των εξετάσεων θα είναι ο Ίδιος των δικύκλων (Καλοχώρι).

Δηλαδή μετά από 8 μήνες διαθέτουν 2 εξεταστές την εβδομάδα για να ξεκινήσουν οι πρακτικές εξετάσεις μόνο στα δίκυκλα.

Προφανώς και δεν μπορούν να διαχειριστούν ή δεν τους νοιάζει να διαχειριστούν ένα πρόβλημα που δημιούργησαν οι ίδιοι αλλά το πληρώνουν άλλοι.

Και το μεγάλο ερώτημα ποιος τους δίνει αυτό το δικαίωμα;

Και κανείς δεν διαμαρτύρεται ούτε σχολές οδηγών ούτε υποψήφιοι οδηγοί.

Οι εξεταστές οδήγησης είναι ένας κλάδος που λειτουργεί αυτόνομα χωρίς να ελέγχετε από κανέναν.

  • Δεν ελέγχετε η ώρα προσέλευσης στις πρακτικές εξετάσεις.
  • Δεν ελέγχετε ο χρόνος πραγματοποίησης πρακτικών εξετάσεων (θέλετε να πιστέψουμε ότι πραγματοποιούνται πρακτικές εξετάσεις 2 ωρών στα φορτηγά και τα λεωφορεία).
  • Δεν ελέγχετε η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν.
  • Δεν ενημερώνουν κανέναν υποψήφιο για το δικαίωμα σε δευτεροβάθμια επιτροπή.
  • Οι ερωτήσεις πριν έναρξη των εξετάσεων πολλές φορές εκτός τόπου και χρόνου.

π.χ. τι διάρκεια ζωής έχουν τα ελαστικά; Δείξτε μου έναν κατασκευαστή που ορίζει ημερομηνία λήξης στο ελαστικό του.

Τι είναι το DOT; Φυσικά Η ημερομηνία κατασκευής του ελαστικού αλλά οι ευρωπαϊκές ρυθμίσεις δεν επιβάλλουν μια συνεκτική πολιτική στην επιτρεπόμενη ηλικία των ελαστικών που κυκλοφορούν προς πώληση.

Επομένως, οι κανονισμοί ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα.

Ωστόσο, η ΕΕ είναι εξαιρετικά ακριβής όσον αφορά το χρόνο αποθήκευσης και τις συνθήκες των καινούργιων ελαστικών.

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Τεχνικών Ελαστικών και Ζαντών (ETRTO) διευκρινίζει σαφώς ότι όταν αποθηκεύονται σε βέλτιστες συνθήκες, τα ελαστικά μπορούν να θεωρηθούν νέα για 5 χρόνια από την ημερομηνία κατασκευής.

Ένα ελαστικό που πωλείται ως νέο προϊόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια για τουλάχιστον 5-6 χρόνια. Ορισμένες πηγές υποδεικνύουν ότι το ανώτατο όριο της επιχειρησιακής ζωής μπορεί να είναι ακόμη και 10 χρόνια.

  • Δεν ελέγχετε η συμπεριφορά του. Πόσες φορές έχετε ακούσει το «δάσκαλε δεν του το έμαθες αυτό;»
  • Δεν ελέγχονται τα στατιστικά του.
  • Δεν υποχρεώνονται να κάνουν δήλωση πόθεν έσχες.
  • Δεν δίνουν αναφορά σε κανέναν.
  • Δεν υπάρχουν εκθέσεις αποτελεσματικότητας.
  • Δεν συνδέετε το έργο τους με την οδική ασφάλεια.

Οι πρακτικές εξετάσεις στην Ελλάδα ακόμη πραγματοποιούνται θεωρητικά στις 3 το μεσημέρι μετά το σχόλασμα των υπαλλήλων που είναι 3 σε αφετηρίες που είναι συνήθως σε κάποιο σημείο του δρόμου και με θερμοκρασίες 35 βαθμών. Και όλα σε fast mode

Άντε να τελειώνουμε να πάμε σπίτια μας