Διευκρινίσεις για τις κάρτες ψηφιακού ταχογράφου έδωσε το Υπουργείο Μεταφορών.
Συγκεκριμένα παρατείνει την προθεσμία που έχουν οι αρμόδιες αρχές των κρατών μελών σύμφωνα με τα άρθρα 28 και 29 παρ. 4 κανονισμού (ΕΕ) 165/2014 για την έκδοση της κάρτας οδηγού ταχογράφου λόγω ανανέωσης και λόγω αντικατάστασης σε περίπτωση φθοράς, δυσλειτουργίας, απώλειας ή κλοπής.
Αυτή η παρέκκλιση ισχύει για αιτήσεις που υποβάλλονται από την 1η Μαρτίου 2020 έως και την 31η Αυγούστου 2020. Η νέα κάρτα οδηγού σε αυτές τις περιπτώσεις χορηγείται το αργότερο μέσα σε δύο μήνες από την υποβολή της αίτησης.
Έως ότου χορηγηθεί η νέα κάρτα ή έως τη λήξη της προθεσμίας των δύο μηνών, όποιο από τα δύο συμβεί νωρίτερα, οι οδηγοί επιτρέπεται να συνεχίσουν να οδηγούν χωρίς κάρτα οδηγού, με τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Αίτηση ανανέωσης:
- Η αίτηση ανανέωσης να έχει υποβληθεί σύμφωνα με το άρθρο 28 παρ. 1 κανονισμού 165/2014 μεταξύ της 1 ης Μαρτίου 2020 και της 31ης Αυγούστου 2020
- Ο οδηγός να πραγματοποιεί τις χειρόγραφες καταγραφές του άρθρου 35 παρ. 2
κανονισμού 165/2014 - Αυτονόητο είναι ότι όσο διαρκεί η ισχύς της κάρτας οδηγού, ο οδηγός χρησιμοποιεί
κανονικά την κάρτα του
Αίτηση αντικατάστασης:
- Η αίτηση αντικατάστασης να έχει υποβληθεί σύμφωνα με το άρθρο 29 παρ. 4
κανονισμού 165/2014 μεταξύ της 1ης Μαρτίου 2020 και της 31ης Αυγούστου 2020 - Η κάρτα οδηγού να έχει επιστραφεί στην αρμόδια αρχή (σε περίπτωση φθοράς ή
δυσλειτουργίας), να έχει κλαπεί ή απωλεσθεί - Ο οδηγός να πραγματοποιεί τις χειρόγραφες καταγραφές του άρθρου 35 παρ. 2
κανονισμού 165/2014 από την ημερομηνία κλοπής, απώλειας, φθοράς ή
δυσλειτουργίας της κάρτας του