Παλινωδία, υποσχέσεις, άγνοια πραγματικότητας, στρουθοκαμηλισμός είναι αυτά που μπορείς να πεις από όσα περνάνε από το μυαλό σου.

Καλώς ή κακώς δημιουργήθηκε ένα πρόβλημα στις εξετάσεις υποψηφίων οδηγών. Το πρόβλημα αυτό έχει επιπτώσεις στις επιχειρήσεις του κλάδου των σχολών οδήγησης , στους υποψήφιους οδηγούς, στην οικονομία και σε άλλα πολλά που αλυσιδωτά λειτουργούν με αυτήν την δραστηριότητα.

Επιχειρήσεις

Στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών η ημέρα που περνάει απλά χάνετε. Δεν μπορεί να αναπληρωθεί γιατί αυτό που πουλάνε είναι ο χρόνος.

Αν σε ένα ξενοδοχείο κλείσουμε την πρόσβαση και δεν διανυκτερεύσει κανένας πελάτης την επομένη δεν διπλασιάζονται τα δωμάτια απλά χάθηκε η ημέρα.

Το ίσιο συμβαίνει και με τις σχολές οδήγησης. Και να ξεκινήσουν οι εξετάσεις η ζημιά έχει γίνει, η απώλεια εσόδων των επιχειρήσεων είναι δεδομένη και θα αποτυπωθεί στα αποτελέσματα τους.

Αυτήν την στιγμή σοφό είναι να μπορεί κάποιος να διαχειριστεί το πρόβλημα και να περιορίσει την ζημιά όσο μπορεί.

Θα πρέπει να προσεχθεί η έναρξη των εξετάσεων όταν γίνει να σχεδιαστεί έτσι ώστε να μην γίνει εις βάρος της εκπαίδευσης και της ποιότητας των εξετάσεων.

Υποψήφιοι οδηγοί.

Δεν πρέπει να έχει γίνει σε κανένα κράτος παρόμοιο πρόβλημα με εξετάσεις υποψηφίων οδηγών. Όλοι οι υποψήφιοι δέσμιοι των καταστάσεων και δεν μπορούν να αποκτήσουν ή να επεκτείνουν άδεια οδήγησης είτε πρόκειται για δουλειά είτε πρόκειται για προγραμματισμένη δραστηριότητα είτε πρόκειται για ΣΕΣΟ. Δεν νοιάζει κανέναν , κανένας δεν ευθύνεται κανένας δεν πληρώνει την ζημιά. Μπράβο που μόνο πληρώνουν χωρίς να μιλάνε.

Εξεταστές

Έχουν δίκιο ή έχουν άδικο. Έχει καμία σημασία;

Το πρόβλημα το δημιούργησε άλλος και δεν το λύνει.

Μην ξεχνάτε ότι οι εξεταστές θα μπορούσαν να μη συμμετέχουν και στις θεωρητικές εξετάσεις, στις εξετάσεις για χορήγηση ΕΔΧ, στις εξετάσεις για χορήγηση ή ανανέωση πιστοποιητικού ADR , και στις εξετάσεις για την χορήγηση ΠΕΕ.

Επίλογος

Είμαστε στο έλεος της αδυναμίας, της έλλειψης οργάνωσης και προγραμματισμού, της παθογένειας τόσων χρόνων.

Όπως στρώσαμε θα κοιμηθούμε.

 

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μοιαζουν λιγο τα αρθρα και τα σχολια ωσαν να προσεχουν μη μπας και θιγουνε «ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΤΑΙ». Κάτι το ¨μη τους πυροβολάτε» κάτι το οτι διαβαζω εδω παραπάνω. Εγω θα ηθελα να παρω την αλλη ακρη του νηματος. Αυτο που λεει την αποχη τους ολιγον απο «γιαλαντζι απεργια». Αυτο που θέλει τον κλαδο μας με ολιγον απο υποτελεια και σχεση εξάρτησης, και αυτους σε ολιγον απο καταχρηση εξουσιας. Αυτο το πρωτακουστο, ΑΠΕΡΓΟΙ να αμοιβονται πληρως το μισθο τους, να εχουν λιγοτερο αντικειμενο ενασχολησης να βρισκονται στα γραφεια τους, και να βγαινει ο κλάδος μας να «αποκλεισιε τα παιδια μεσα στις υπηρεσιες» ως ενδειξη διαμαρτυρίας,μου εκανε εντελως σε υποτελεια. Πρωτακουστο το ΑΝΤ ΑΥΤΩΝ κατάληψη. Δεν ξερω αν οτι γραφω προκειται να δημοσιευθουν. Μενω προς το παρον εδω. Θα δω την τυχη τους και συνεχιζω σε επομενη φαση. Παντελης Κουνιαδης προεδρος του Συλλογου εκπαιδευτων Βορειου Αιγαίου.

    • Κ. Κουνιάδη
      Η γνώμη μου είναι ότι η υφιστάμενη κατάσταση καλλιεργήθηκε από όλους τους εμπλεκόμενους. Δεν συμφωνώ με τις ενέργειες που γίνονται το έχω πει σε άρθρα από την αρχή αλλά δεν θα αλλάξει και τίποτα αν δεν πιαστούμε από μία αφορμή να αλλάξουμε τα πράγματα.
      Τις επόμενες ημέρες θα δημοσιεύσω ένα άρθρο για τους εξεταστές στο Ηνωμένο Βασίλειο με το οποίο θα φανούν οι αδυναμίες του συστήματος. Εμείς «βαφτίζουμε» κάποιον εξεταστή ή εκπαιδευτή γιατί πήρε ένα πτυχίο ή γιατί καλύπτει κάποιες απαιτήσεις. Δεν βλέπουμε την ουσία και η ουσία είναι το αποτέλεσμα. Θα έχουμε αποτέλεσμα αν συνεχίσουμε με το ίδιο τρόπο; Θα σταματήσει η καθοδική πορεία της εκπαίδευσης των οδηγών;
      Δεν φταίνε πάντα οι άλλοι και αν φταίνε ας δώσουμε μάχη.

Comments are closed.